استاندار کرمان: سیاسی کاری مانع خدمت رسانی مدیران به مردم می‌شود

استاندار کرمان از فضای مسمومی که برخی برای سیستم اداری ایجاد می کنند، انتقاد کرد و گفت: غرض ورزی و سیاسی‌کاری باعث می‌شود وقت مدیران گرفته شود

کرمان- پرسون؛ محمدجواد فدائی، صبح امروز در بیست و دومین جشنواره شهید رجایی استان کرمان که با حضور حجت‌‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان در سالن فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: ارزیابی جشنواره با عدالت، جدیت و دقت انجام شد که امیدوارم در کارآیی دستگاه‌های اجرایی اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه کارآیی سیستم اداری از مواردی است که بسیار اهمیت دارد، گفت: ابزار خدمت به مردم و حل مشکلات آنها، سیستم اداری است و سیستم اداری ناکارآمد نمی‌تواند به مردم خوب خدمت کند و باعث نارضایتی می‌شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه انگیزه خدمت در بین کارکنان دولت بسیار اهمیت دارد و به ارتقای کارآمدی کمک می‌کند افزود: اگر ارزیابی عملکرد اصولی از سیستم اداری استان داشته باشیم باعث ایجاد انگیزه می‌شود و بسیار موثر است.

وی با بیان اینکه برگزاری جشنواره شهید رجایی در ارتقای انگیزه دستگاه‌های اداری استان می‌تواند موثر باشد گفت: البته گاهی اوقات بعضی دستگاه‌ها در گزارش‌دهی خوب عمل نمی‌کنند و به این دلیل انتخاب نمی‌شوند.

استاندار کرمان تصریح کرد: آنچه که مدنظر بنده است فضای نامناسب و مسمومی است که به دلیل حسادت‌ها، غرض ورزی‌ها و سیاسی‌کاری‌ها به وجود می‌آید و وقت مدیران، ناعادلانه و ظالمانه گرفته می‌شود؛ به جای اینکه مدیر وقتش را فقط صرف خدمت به مردم کند باید صرف امور غیرمرتبط سیاسی شود.

فدائی هم چنین خاطر نشان کرد: برخی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی هستند؛ مشغول کردن ذهن مدیران توطئه دشمن است تا به نتایج و اهداف شوم خود برسد، لذا بایذ در برابر این توطئه ها هشیار باشیم.

منبع/ تسنیم

206830