روحانی:

شرکت‌های دانش بنیان در هفت سال گذشته ۱۰۰ برابر شده است

رییس جمهوری با تاکید بر این که در ۷ سال گذشته در زمینه شرکت‌های دانش بنیان تلاش بسیار خوبی شده است گفت: شرکت‌های دانش بنیان نسبت به ۷ سال پیش ۱۰۰ برابر شده است و این اهمیت فوق العاده‌ای دارد.

به گزارش پرسون، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح امروز پنجشنبه در آغاز بهره برداری از طرح های ملی، علمی و فناوری در حوزه معاونت علمی و فناوری رییس جمهور و وزارت جهاد کشاورزی در استان های تهران، البرز و مرکزی که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شدگفت: افتتاح پروژه ها امروز از نظر شکل، محتوا و اهمیت با ۲۵ هفته قبل مقداری متفاوت است. در واقع افتتاح های امروز به معنای ارتقا کشور در علم و فناوری است که برای ما بسیار مهم است.

وی ادامه داد: از آقایان ستاری و خاوزاری و نمکی و همه معاونین آنها و همه آنهایی که در این زمینه تلاش و پشتیبانی و هدایت می‌کنند تشکر می‌کنم. برای ما بسیار مهم است که نسل جوان و دانش آموخته و تحصیل کرده فضایی برای فعالیت و همچنین تعالی علم و دانش و فناوری خود را داشته باشند.

وی گفت: خداوند را شکر گذاریم که در حوزه علمی و فناوری در مدت ۷ سال تلاش بسیار خوبی شده است. معاونت علمی و فناوری حوزه معاونت رییس جمهوری و وزاتخانه های مربوط در زمینه ارتقاء شرکت های دانش بنیان تلاش بسیار زیادی کردند. تقریبا شرکت های دانش بنیان نسبت به ۷ سال گذشته ۱۰۰ برابر شده است این اهمیت فوق العاده ای دارد.

206798