رئیس هیات والیبال خوزستان مطرح کرد:

مُهر تایید فدراسیون بر اقدام خوزستان برای فعال‌سازی والیبال ساحلی

شاهرخی با اشاره به فعالیت خوب رشته والیبال ساحلی در استان خوزستان، گفت: خوزستان در دهه‌های گذشته در والیبال ساحلی هیچ گونه فعالیتی نداشت و اقدام هیات مبنی بر فعال‌ کردن این رشته با برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مورد تائید فدراسیون قرار گرفت.

به گزارش پرسون، سعید شاهرخی رئیس هیات والیبال خوزستان درخصوص فعال شدن والیبال ساحلی این استان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی، ورزش والیبال ساحلی از پرطرفدارترین رشته‌ها است که می‌توان سرمایه‌گذاری خوبی جهت آینده این رشته انجام داد، البته ما سرمایه‌گذاری و پرداختن به این رشته را آغاز کرده‌ایم و تاکنون نیز نتایج این اقدام را مثبت دیده‌ایم.
وی افزود: تاکنون مسابقات استانی رده‌های سنی مختلف را با استقبال خوب تیم‌های شرکت‌کننده برگزار کرده‌ایم که این رقابت‌ها نیز تاثیر بسیار مطلوبی بر تیم‌های شهرستانی داشته و برخی شهرستان‌ها نیز اقدام به برگزاری مسابقات و ساختن زمین‌های ساحلی داشته‌اند.
شاهرخی عنوان کرد: خوزستان در دهه‌های گذشته در والیبال ساحلی هیچ گونه فعالیتی نداشت و این اقدام هیات مبنی بر فعال‌ کردن این رشته با برگزاری مسابقات در رده‌های سنی مورد تایید فدراسیون قرار گرفت و قرار شد مسئولان کمیته ساحلی کشور نیز جهت بازدید از مکان زمین‌های ساحلی استان دیدن کنند و نظاره‌گر فینال مسابقات رده سنی بزرگسالان استان هم باشند.
وی خاطرنشان کرد: هدف ما شرکت در تمام مسابقات کشوری در همه رده‌های سنی است و اگر از طرف مسئولان استان حمایت شویم نیز می‌توانیم میزبان تورهای مختلف و قهرمانی‌های کشوری باشیم.

206681