پرسپولیس راهی یک چهارم شدند

پرسپولیس با پیروزی مقابل السد قطر به یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا رسید.

به گزارش سایت خبری پرسون؛ پرسپولیس که از مرحله گروهی به عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله حذفی شده بود، این بازی را با ترکیب حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سیامک نعمتی، سعیدآقایی، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، وحید امیری، احسان پهلوان، بشار رسن و عیسی آل‌کثیر آغاز کرد.

هدایت السد را ژاوی هرناندز، ستاره سابق بارسلونا به عهده دارد و بزرگ‌ترین ستاره این تیم نیز سانتی کازورلا، ستاره سابق آرسنال است. ضمن این که اکرم عفیف و بغداد بونجاح، بازیکنان تهاجمی این تیم بدون شک از بهترین‌های آسیا به شمار می‌روند.

السد گرچه بازی را بهتر از پرسپولیس آغاز کرد، اما مسابقه در ادامه متعادل‌تر شد. دو تیم عملکرد نسبتا پر برخوردی در نیمه اول داشتند و مربیان دو تیم نیز بارها به داور اعتراض کردند. اما در نهایت تلاش دو تیم نتیجه‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل تمام شد.

بازی در نیمه دوم هم بدون گل پیش رفت و از حساس‌ترین لحظات مسابقه می‌توان به خطایی که شجاع خلیل‌زاده انجام داد و به نظر می‌رسید باید با یک ضربه پنالتی جریمه می‌شد اشاره کرد. همچنین توپی که عیسی آل‌کثیر به تیر دروازه السد کوبید.

پرسپولیس در دقیقه ۸۳ بازی سه تعویض انجام داد و کمال کامیابی‌نیا، مهدی عبدی و امید عالیشاه را وارد زمین کرد.

در حالی که به نظر می‌رسید بازی به وقت‌های اضافه کشیده خواهد شد، عیسی آل‌کثیر در دقیقه ۸۹ توانست تک گل بازی را وارد دروازه حریف کند.

در وقت‌های اضافه این بازی سیامک نعمتی نیز اخراج شد.

قرعه‌کشی مرحله یک‌چهارم فردا برگزار می‌شود و بازی بعدی پرسپولیس چهارشنبه آینده برگزار می‌شود.

206510