عارف قندی، مدیریت فروشگاه های رفاه جنوب استان تهران در گفت و گو با پرسون مطرح کرد:

خدمت به مردم و فراهم کردن آسایش، آرمان بزرگ فروشگاه های زنحیره ای رفاه

فروشگاه های زنجیره ای رفاه مدت‌هاست در زمینه مسئولیت اجتماعی فعالیت‌هایی مختلفی با سازمان های هلال احمر، اداره راهنمایی و رانندگی و کمک به مادران سرپرست خانوار و... اجرا کرده است. رقبای موجود در عرصه فروشگاه های زنجیره ای همیشه به دنبال رقابت بهتر و پیشی گرفتن از همدیگر هستند و به نوعی می خواهند که خدمات بهتری را به مشتری ارائه کنند تا با این کار نسبت به جذب مشتری اقدام شود.

به گزارش پرسون؛ پیدایش فروشگاه های زنجیره ای در بحث توزیع کالا یکی از مهمترین اقدامات صورت گرفته برای رفاه حال مردم و آرامش در تهیه اقلام مورد نیاز سبد خانوار می باشد، زیرا با حضور در این فروشگاه ها و در دسترس بودن انواع کالا با قیمتی مناسب می توانند نسبت به تهیه هرپیدایش فروشگاه های زنجیره ای بزرگترین ضربه را به مافیای کالاهای اساسی وارد کرده و باعث شده دست سودجویان از بازار تا حدودی قطع شود.در کشور ما هم تعدد فروشگاه های زنجیره ای باعث شده تا مردم با رجوع به این فروشگاه ها مدیریت بهتری در سبد خانوار خود داشته باشند.در بین این فروشگاه ها، شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سال 1374 به ثبت رسید و فعالیت خود را در زمینه های، سوپرمارکت، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، خرده‌فروشی و هایپرمارکت آغاز کرد .این فروشگاه در راستای پشتیبانی از رونق تولید ملی و با حمایت از کالای ایرانی، بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات تولید کشور را در اختیار مردم قرار داده است و با تولید اشتغال برای بیش از 11000هزار نیروی کار، تلاش در رفع معضل بیکاری را سرلوحه خود قرار داده است.فروشگاه های رنجیره ای رفاه مدت‌هاست در زمینه مسئولیت اجتماعی فعالیت‌هایی مختلفی با سازمان های هلال احمر، اداره راهنمایی و رانندگی و کمک به مادران سرپرست خانوار و... اجرا کرده است. رقبای موجود در عرصه فروشگاه های زنجیره ای همیشه به دنبال رقابت بهتر و پیشی گرفتن از یکدیگر هستند و به نوعی میخواهند که خدمات بهتری را به مشتری ارائه کنند تا با این کار نسبت به جذب مشتری اقدام شود.


فروشگاه رفاه یکی از شرکت هایی است که رقبای آن سعی در تخریب و مخدوش کردن نام این شرکت در اذهان عمومی دارند و هر چند وقت یکبار مسائلی را در مورد قیمت، وزن و کیفیت محصولات این فروشگاه مطرح می کنند.

در همین زمینه و بدون اطلاع قبلی نزد جناب آقای عارف قندی، مدیریت فروشگاه های رفاه جنوب استان تهران رفتیم تا با ایشان بصورت سرزده یکی از شعب فروشگاه را مورد بازرسی قرار دهیم که با ورود به دفتر ایشان و مطرح کردن موضوع، با روی باز دعوت ما را پذیرفتند و همراه شدند.

قرار بر این شد تا از بزرگترین شعبه فروشگاه رفاه که به تازگی افتتاح شده واقع در نازی آباد، خیابان شهید رجایی، خیابان اکبر مشهدی، خیابان شهید خدایاری، مجتمع تجاری لوتوس مال، طبقه منفی 2 دیدن کنیم.با ورود به فروشگاه، جناب آقای قندی اعلام فرمودند که هر کدام از بخش های مورد نظر را می توانید مورد بازرسی قرار دهید و در صورت مشاهده هر گونه مورد و یا تخلف از دیدگاه شما بنده حاضر به پاسخگویی هستم.

شایان ذکر است که بازدید از فروشگاه ها باید با هماهنگی قبلی با مدیر داخلی فروشگاه مربوطه صورت گیرد که این امر شکل نگرفته بود و باز هم عرض می کنیم که بدون اطلاع قبلی این بازرسی صورت گرفته است.

تمام بخش های مورد نظر را مانند حبوبات، اقلام شوینده و بهداشتی، گوشت و مرغ، سبزیجات و مخصوصا بخش توزیع کالاهای اساسی را بازرسی کردیم و با رجوع به صندوق اقلام را از لحاظ قیمت مندرج و وزن بررسی کردیم و موردی را نتوانستیم پیدا کنیم که به ضرر مشتریان محترم این فروشگاه باشد.

با رجوع به یخچال ارائه گوشت و مرغ همراه با جناب آقای قندی، مدیریت شعب جنوب استان تهران فروشگاه های رفاه یک بسته گوشت چرخ کرده را دیدیم که سلفون روی بسته به دلایلی پاره شده بود و با توجه به دوران شیوع ویروس کرونا این اتفاق ناخوشایند بود.

ایشان با دیدن این صحنه ضمن عذرخواهی از ما و مشتریان محترم فروشگاه رفاه، بسته مذکور را از یخچال خارج و اعلام به معدوم کردن آن بسته توسط پرسنل مربوطه کردند و در این مورد گفتند: این اتفاق متاسفانه گاهی رخ می دهد و دلیل آن هم برداشتن بسته توسط مشتری و قرار دادن آن روی بسته زیرین است که با فشار زیاد و یا پرتاب شدن بسته توسط مشتریان محترم سلفون کشیده شده پاره می شود و البته وظیفه پرسنل است که نسبت به تعویض آن اقدام کنند و در صورت تغییر رنگ باید بسته معدوم گردد تا خدایی نکرده آسیبی به سلامتی مشتریان وارد نشود.

در انجام این بازرسی که بیش از 80 درصد فروشگاه را بررسی کردیم به سراغ تعدادی از مشتریان حاضر در فروشگاه رفتیم و از آنها سوال کردیم که میزان رضایت از فروشگاه و پرسنل را برای ما از عدد یک تا 10 عنوان کنند و با کمال رضایت تمام مشتریان عدد 10 را انتخاب کردند و بعد از معرفی جناب قندی به آنها از حضور و دیدار با ایشان خرسند شدند و این بازرسی ها را نقطه قوت فروشگاه عنوان کردند و با آرزوی موفقیت برای فروشگاه های زنجیره ای رفاه و ایشان به ادامه خرید خود اقدام کردند.بعد از دیدار با مشتریان همراه آقای قندی از فروشگاه خارج شدیم و ایشان اعلام کردند که هر فروشگاه دیگری را هم که ما تقاضا کردیم با کمال میل مورد بازرسی قرار خواهند داد.

مدیر شعب رفاه جنوب استان تهران بزرگترین آرمان فروشگاه های زنجیره ای رفاه را خدمت به مردم و فراهم کردن آسایش برای تمام مردم ایران عنوان کرد.

205770