پاروی تیم ملی در بجنورد

با مجوز ستاد کرونا برای فعالیت تیم های ملی، اردوی تیم ملی روئینگ و آب های آرام در حالی کلید می خورد که خراسان شمالی میزبانی در سد شیرین دره را پیشنهاد داده است و به احتمال فراوان این اردوها در بجنورد برگزار می شود.

به گزارش پرسون؛ رئیس هیئت قایقرانی خراسان شمالی و عضو شورای راهبردی فدراسیون قایقرانی ابراز امیدواری می کند: با موافقت فدراسیون بتوانیم میزبانی ها را به بهترین نحو برگزار و برای ارتقای سطح ورزشکاران استان اقدام کنیم.

به گفته «هادی راضیان» استعدادیابی که سال گذشته در خراسان شمالی انجام شد سبب شده امسال بازیکنان مستعد بسیاری داشته باشیم و به شکل حرفه ای برای المپیک جوانان به منظور کسب جایگاه تمرین می کنند و به مدال آوری آن ها امیدواریم.

وی به تمرینات تیم ملی در سد شیرین دره اشاره می کند که فضای مناسبی برای تمرینات قایقرانان خواهد بود و از سویی با پیگیری تمرینات آن ها ورزشکاران و مربیان روئینگ و آب های آرام نیز می توانند از این ظرفیت ها بهره مند شوند و برای ارتقای سطح خود اقدام کنند.

وی با بیان این که متاسفانه در رشته آب های آرام به خاطر نداشتن زیرساخت، قایق های مناسب و مربیان دارای دانش لازم تقریباً غیرفعال هستیم، می افزاید: قایقرانان استان می توانند از این ظرفیت برای استارت دوباره این ورزش استفاده کنند و در کنار اردوی تیم، علم خود را نیز بالا ببرند.

«راضیان» از مهم ترین برنامه های شورای راهبردی به شناسایی نخبگان قایقرانی در سراسر کشور اشاره می کند که به طور جدی باید مورد توجه هیئت های استان ها قرار گیرد.

وی مدال آوری در میادین و رویدادهای مهم را جزو برنامه های بلند مدت شورا می داند که باید تمام استان ها به آن توجه و برای تقویت سطح بازیکنان شان اقدام کنند و کارهایی را که می تواند مدال آوری را افزایش دهد به همراه برگزاری اردوهای ملی مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه می کند: در راستای اهداف فدراسیون و شورا برگزاری میزبانی اردوها می تواند برگ زرینی در کارنامه هیئت باشد تا ورزشکاران و مربیان در کنار اعضای تیم ملی به تمرین بپردازند و بتوانند برای باز کردن جایگاه در تیم ملی و ارتقای سطح خود اقدام کنند.

«راضیان» به پیش بینی هزینه های این میزبانی نیز اشاره می کند و از پیگیری های هیئت در خصوص جذب حامی مالی و حمایت های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان خبر می دهد.

وی همچنین بر تقویم ورزشی هیئت در سال آینده تاکید می کند که تمام تلاش هیئت مدال آوری و ارتقای سطح بازیکنان در رشته های مختلف قایقرانی است و امیدواریم بتوانیم در جایگاه های ملی خراسان شمالی را مطرح و این ورزش را همچون گذشته سرآمد کنیم.

195153