معرفی دبیران جشنواره جهانی هنر مقاومت

دبیران جشنواره جهانی هنر مقاومت منصوب شدند

به گزارش پرسون؛ مسعود نجابتی دبیرکل جشنواره جهانی هنر مقاومت با صدور احکامی جداگانه دبیران بخش‌های «نقاشی»، «حجم»، «کارتون»، «عکس» این جشنواره را منصوب کرد.

غلامعلی طاهری و طاهر شیخ الحکمایی به ترتیب به عنوان دبیران بخش نقاشی و حجم و سید مسعود شجاعی طباطبایی و حسن قائدی نیز به ترتیب به عنوان دبیران بخش کارتون و عکس این جشنواره طی حکمی از سوی مسعود نجابتی منصوب شدند.

پیش از این نیز محمد حبیبی به عنوان دبیر اجرایی و مهدی علی بخشی در سمت مدیر روابط عمومی این جشنواره احکام خود را از مسعود نجابتی دریافت نموده بودند.

مسعود نجابتی دبیر ششمین جشنواره هنر مقاومت ماهیت این رویداد را نگاه کاربردی به هنرهای تجسمی عنوان کرد و گفت: تفاوت ماهوی جشنواره هنر مقاومت، برطرف کردن نیازهای واقعی جامعه است درحالی که رویکرد رویدادهای موازی محدود به نمایش توانمندی‌های هنرمندان تجسمی کشور است و می‌توانند آزادانه هر اثری تولید کنند.

این رویداد یک تفاوت ماهوی با دیگر جشنواره های کشور دارد که به سمت برطرف کردن نیازهای واقعی جامعه پیش می رود و کاملا نگاه کاربردی به هنرهای تجسمی داریم درحالی که دیگر رویدادها در واقع تنها نمایش توانمندی های هنرمندان تجسمی کشور است.

ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت در هشت بخش نقاشی، کارتون، حجم، عکس، پرچم و کتیبه، تایپوگرافی، تصویرسازی، عکس توسط گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح، بهمن ماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد.

194623