حمید شاه آبادی:

رادیو صدای مدافعان سلامت است

معاون صدای رسانه ملی با اشاره به تحریم ها و موانع موجود در اداره کشور انعکاس دستاوردهای دولت را از اهداف اصلی رادیو دانست.

به گزارش پرسون؛ حمید شاه آبادی با اشاره به اینکه متاسفانه در مجموعه های دولتی التزامی برای انعکاس و انتشار عملکرد مثبت دولت وجود ندارد گفت: رادیو آمادگی خود را برای انتقال این مطالب به جامعه اعلام می‌کند و توجه به دولت در شبکه‌های رادیویی و تولید مستند از دستاوردهای دولت با توجه به کارهایی که انجام گرفته است از اهداف رسانه رادیو است. چرا که این فعالیت ها با وجود تحریم‌های فراوان و هزینه های بالایی که برای کشور داشته ، انجام شده است و باید به مردم منتقل شود.
وی با تقدیر از پزشکان ،پرستاران و جامعه بهداشت و درمان در کشور گفت: رادیو صدای مدافعان سلامت کشور است و باید در ایام محرم به صورت ویژه به مدافعان سلامت، جامعه پزشکی و تک تک عزیزانی که در این عرصه از جان خود گذشتند و ایثار را با تمام وجود معنا کردند بپردازد و خستگی ها و مشکلات این عزیزان را به گوش مردم برساند.
حمید شاه آبادی ضمن تشکر از برنامه سازان و تهیه کنندگان به خاطر تولید آثار خوب و پر محتوا در فضای کنونی و شرایط ویژه جامعه در محرم امسال بیان کرد: تا پایان محرم به ویژه دهه اول و شب سوم عزاداری امام حسین علیه السلام به تناسب نیاز جامعه به تولید برنامه های مناسب و مورد تقاضای اقشار مختلف پرداخته شود.
شاه آبادی همچنین از مدیر رادیو معارف و مسئولین رادیو محرم به خاطر برنامه های رادیو محرم تشکر کرد و گفت: با تمام توان و ارادت به ساحت مقدس امام حسین علیه الاسلام به تولید محتوای فاخر با موضوع محرم بپردازید و از تولید برنامه های طولانی اجتناب کنید.
وی با اشاره به تولید برنامه های میدانی رادیو جوان و تقدیر از این رویکرد در عرصه برنامه سازی افزود: در فضایی که مراسم هیأت های عزاداری دستخوش تغییر شده است در تولید برنامه های رادیویی وارد فضاهای میدانی شوید چرا که امسال مسئولیت رسانه بیشتر از همیشه است و انتقال حس و حال فضای هیأت ها و حسینیه ها به درون منازل با فاصله زمانی کوتاه بر عهده رسانه خواهد بود.

194471