اقتصاد آنلاین

سرویس اقتصادی به منظور ارتقای سطح بینش و آگاهی عمومی مردم درباره نظام اقتصادی و در حوزه هایی چون بانک، بیمه، بورس، اقتصاد کلان، راه و شهرسازی، صنعت، معدن، تجارت، انرژی، نیرو، کشاورزی، کار و تعاون و از این قبیل به اطلاع رسانی می پردازد.

مهمترین اخبار

تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد و دبیر هیات عالی نظارت بر تخلفات اداری به منظور شناسایی و مقابله با تخلفات مالی کارمندان دولت بسته شد.

عضو کمیسیون برنامه وبودجه گفت:حقوق کارکنان نه دست مجلس و نه دولت است چون در بودجه کل کشور،ظرفی از منابع محدود وجود دارد که از فروش نفت بدست می آید.

با توجه به داده‌های منتشرشده، اکثر ارزهای دیجیتال بازار در ۲۴ ساعت اخیر روندی نزولی داشته‌اند. ارزش کلی بازار کریپتو در امروز ۲.۴۹ تریلیون دلار است و ارز دیجیتال برتر، بیت کوین، ۵۱.۹۵ درصد از ارزش بازار را تشکیل می‌دهد.

مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران با اعلام اینکه برای تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور در نیمه دوم سال آتی از هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی هستیم، گفت: با توجه به تغییر و تحولات جهانی، تأمین امنیت پایدار غذایی کشور از اهمیت ویژه برخوردار است.

قیمت گوشت قرمز دولتی و عرضه‌شده در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار هر کیلو ۲۹۹ هزار تومان بوده و این نرخ در بازار بین ۶۰۰ تا ۸۵۰ هزار تومان متغیر است.

سخنگوی صنعت آب کشور با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی هواشناسی در بسیاری از استان‌های کشور، نسبت به وقوع سیلاب در پنج استان هشدار داد و گفت: شهروندان محترم مسیر و مقصد سفرهای نوروزی را با توجه به فعالیت سامانه بارشی انتخاب کنند.